wimpy kid

Hejhej godmorgon, idag är det måndag. Jag har börjat märka att jag inte gillar måndagar och tisdagar speciellt mycket. Onsdag är väl okej, torsdag är bra, och fredag och lördag är ännu bättre. Söndag är bara bedövad och neutral. Sitter med Married With Children i bakgrunden, nice, och funderar på vad jag ska göra idag då. Usch.. vad finns det att göra liksom? Det finns massor att göra egentligen, bara det att man aldrig verkar vara speciellt pigg eller kreativ. Det är mysigare att bara sova, med alla drömmar. Jag har massor av drömmar nuförtiden, good and bad, men för det mesta bra. Inatt var det en hemsk sak som hände, men det kom en bra sak ur det. Til exempel. Fy vad jag är tråkig. Jag ska lova mig själv att inte bara skriva tills jag faktiskt har något att skriva om! Får vi se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0