tvätta tvätta tvätta!

Hej! Sitter och väntar på att tvätten ska bli klar, vilket är om ungefär en kvart. Detta är lite pinsamt men.. det är typ första gången jag tvättar HELT själv.. haha! Så jag fick lite panik när den började sätta igång utan att jag hällt i tvätt och sköljmedel! Fast det visade sig att den bara vägde tvätten, i typ fem minuter haha. Så det ska nog bli bra. Mamma har köpt ett sköljmedel som doftar vanilj, min favorit! Så jag är ganska säker på att jag överdoserat lite.. men äääsch! Det blir kanonbra!

Sitter och tittar igenom gamla bilder som jag gjort för ett par år sedan, och känner att jag måste börja fota och leka mer igen som jag gjorde innan!

Hahaha... så mycket man haft för sig, det är kul att kolla igenom då och då!
Nu är nog tvätten klartvättad... hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0