transparent


Hejhopp! Har precis ätit och gått en två timmars promenad med hundarna som jag passar idag. Ikväll kommer Emelie hit från Göteborg, det gillas MYCKET! Vi ska kolla på film och mysa här, nu när mamma har åkt iväg, vilket för övrigt är mycket uppskattat hehe.

Kom över en massa snygga plagg på kotyr. Känner att jag har fått lite dille på transparenta, svepande tyg, det är så snyggt! Vet dock inte om det hade passat på mig, men man kan ju alltid titta och beundra haha.

Allt kommer från bellaobastian, förutom den längst till höger, som kommer från Fräulein von Hast. Lustigt namn för övrigt.

Klockan två ska jag till Bogge och hjälpa Sandra med varorna, och det godiset som jag inte hann fylla på igår haha. Hade sån djävulsk mensvärk, chefen fick köra förbi med Panodil till mig haha, och då blev det lite bättre.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0