till det som är gammalt

Var hos min far ute i Örkelljunga i tisdags, och innan jag gick och lade mig snokade jag lite i skåpen och hittade en massa gamla fotoalbum. Här är några jag lyckades komma över!

Jag och brors katt, min favoritkise var det minsann.
Haha, kommer ihåg att detta var min allra finaste favoritklänning. Jag tyckte den var cool.
Vissa börjar tidigt.
En bild som togs på min födelsedag i skolan när jag fyllde sju!
Dagen då vi fick hem lilla Lucy, som faktiskt ligger bredvid mig nu, snäppet äldre dock.
Alltså, vet inte vad jag ska tycka om att man direkt kan se att det är jag. Även om jag är typ 2 år.
Jag, Josefine och Oliver. När kan det ha varit.. i åttan, nian tror jag?
Hela högstadiegänget samlat haha.
Hemma hos min brors första lägenhet, precis när han börjat få bättre matvanor och sådär.
Vem fan fotograferar? Och är denna personen full eller?
Jag och Josefine var glada galningar. Stackars lugna flickan i mitten.
Med toffs på huvudet också såklart.
Nathalie, Josefine och jag på mitt "flickrum" haha!
Jag och Josefine hade ofta samma kläder, undra varför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0