ha-ha-ha...

kollade nyss igenom min gamla blogg som jag startade år 2006, och som fortfarande finns kvar. tur det, för det gav mig en hel del skratt. skönt att jag hunnit bli lite lugnare, lite enklare och lite anständigare på 4-5 år. det känns verkligen som en helt annan människa, när jag läser vad jag skrivit och vilka bilder jag lagt upp. det känns så långt bort, det känns som att jag läser om en liten vilsen flicka med färgglatt hår och rebelliska tankar. så liten så liten. fast det är ju faktiskt bara ett par år sedan. och vuxen är jag ju inte ännu heller, kanske något där mittemellan iallafall.  






vad är det för någon gullig liten filur liksom?

2011. hoppas det ska bli ett bra år. jag känner jobb. jag känner val.
jag känner flytt. utbildning. att bli vuxen helt enkelt.

:(


Kommentarer
Postat av: Olbinjasmine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-06-07 @ 13:54:09
URL: http://olbinjasmine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0