charmigaste masken

godmorgon! jepp, jag har sovit ganska länge. kunde ju knappt sova inatt, vilket jävla stormväder! usch! tycker det är så obehagligt. nåja, idag är det en ny dag. ska jobba ikväll, så nu har jag ett par slöa timmar till förfogande!

jag tittar på gamla repriser av tyra banks show lite då och då på morgonen, och nyligen så var där ett avsnitt där det handlade om väldigt extrema sätt att gå ner i vikt på. ett av dom här sätten fick mig bokstavligen talat nästan att spy, kolla detta. (VARNING! mycket mycket äckligt, men jag kan lova er att jag hittade faaar more äckliga bilder än den här, hehe)


detta är alltså en tapeworm, vilket är en parasitisk bandmask. den blir ofta flera meter lång, den längsta som har hittats var 24 meter lång! i vilket fall som helst. the tapeworm diet går ut på att man FRIVILLIGT sväljer ett ägg med den här parasiten och låter den sedan växa inne i tarmen på en!! den här masken är som sagt en parasit och ett av symptomen är just viktnedgång.

hur jävla sjukt är inte detta? det finns till och med en hemsida som heter tapewormdiet.net.

jag äcklas något otroligt, skulle du någonsin frivilligt svälja en sån här kompis för att gå ner ett par extra kilon?

och jag som tyckte jag var lite over the top med mina bantningspiller.
nähe du, detta är riktiga grejer det.

laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0