Alla hjärtans



Haha, vilken panik jag hade igår. Jag skulle ut med David och äta middag och bestämde mig för att vara extra fin, så jag tog en runda på stan under dagen och hittade en söt klänning på H&M. Eftersom jag hade lite bråttom så bara tog jag en klänning, smart.. haha. Sen när jag kom hem märkte jag att det självklart var fel storlek!! Jag tänkte äsch, jag hinner nog byta den innan jag går till restaurangen så kan jag byta om på H&M. Självklart har jag då glömt hela poängen med allt, att det är alla hjärtans dag, och att H&M inte stänger sju som vanligt.

Så där satt jag i min t-shirt och mjukisbyxa, haha!!

Jag var fin för övrigt iallafall! Och kvällen var ändå jättemysig.

Kommer ihåg att när jag var yngre så kunde jag verkligen inte lägga upp oredigerade bilder, jag bara kunde inte! Den finnen skulle bort där, den ögonfransen skulle förstärkas där.. herregud haha! Nu är det nästan tvärtom, skitsamma liksom!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0