up and coming

jag pallade inte att det var helt vitt och tomt här så nu har stället fått en liten dekor iallafall. snyggt och enkelt, typ som en tapet med ett foto på, och under rullar det ner en dagbok. eller kalender. det är dock inte helt klart, så våga inte rulla ner till slutet av sidan! där finns allt det där jobbiga och tråkiga som jag helst vill ta bort. det blir snyggare utan det. men vi får se.

idag är jag helt ledig! ska snart ner till stan och gå på systemet med jocke. första gången! jag trodde jag skulle göra det på min tjugoårsdag, bara för att liksom, men det blev inte så. jag hann inte. så idag debuterar jag! ikväll ska vi vara hos jocke och dricka och titta på idol, måste ju heja på jay och rösta och sådär. do my part liksom. sen blir det utgång. sara kommer kanske också (hoppas!). mhm så är det.


and now it just feels like, now it just feels like
random, very random
like the socks i wear everyday
you're the socks i wear everyday

laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0