morotsvägg

flyttlåda hit och flyttlåda dit. dom verkar stå i varje hörn, i varje vrå, vart man än tittar. och det är bara några dagar kvar. dom kommer bara att stå där i några dagar till, sen kommer dom inte att störa mig längre. men det finns värre saker som stör mig. mitt rum stör mig, och den oröra som råder som jag inte orkar ta tag i. att fly till en varmare plats är enkelt, det är skönt. men tillslut så måste jag fylla dom där jävla flyttlådorna som står och väntar iallafall. men det är okej. det känns okej. idag är jag hemma och det känns som att idag är många dagar framöver, även om det inte är så. jag tänker helt enkelt flyta vidare i den känslan, låta den lugna mig och få mig att känna mig trygg. den ska kamma mitt hår när min borste ligger i väskan. den ska måla mina läppar när allt smink är nerpackat och borta. den ska torka min röv när allt toalettpapper är slut. och jag ska vara glad, för där inne är jag alltid hemma.

kalle står nere i köket och lagar falukorv med potatismos. enkelt, snabbt och onyttigt. som vanligt. men vem är jag att säga något om den saken, jag kan ju likagärna äta en gurka om jag nu vill det. eller laga något eget. men det orkar jag inte, jag ska jobba snart också. sen ska jag till mitt guldkorn och pussa på hans fylliga mun!

ja. jo. det kommer snart en ny design, tror jag iallafall.
detta är så hemskt tråkigt. headern är klar iallafall. det är en bra början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0