s e n k v ä l l

Hejhopp, hoppas ni mår bra. Jag mår bra, jag har haft föreställning idag och lyssnat på en väldigt intressant debatt som ägde rum på skolan. Ordförande från LUF och SD var på plats och förde en smått kaxig men ändå förvånansvärt lugn debatt.

Jag blev faktiskt lite överraskad att Adam från LUF var betydligt mer bitsk än vad William från SD var. I vilket fall som helst - väldigt intressant, och framförallt roligt att många av de saker som William sa är ungefär sådant som Oscars karaktär i pjäsen pratar om. Friggin hilarious.

Det där partiet har verkligen inte alla hästar i hagen. Alla hästar har rymt förutom en, för det är ju så dom fungerar - dom har i princip bara en fråga - invandringen. Och invandringen är ju orsaken till alla problem i Svergie, ellerhur?

Imorgon ska jag åka upp till Kalmar och ha föreställning där. Med andra ord borde det bli sängen snart, om jag lyckas slita mig!

Hittade en ny bild idag av Emma Watson från ett photoshoot för Vanity Fair
med Patrick Demarchelier. Jag kan inte sluta avundas över hur
fruktansvärt snygg den här människan är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0