n a t i o n a l m o v i e a w a r d s

Den 26 maj i onsdags hölls National Movie Awards och Emma Watson
var där tillsammans med Bonnie Wright och Daniel Radcliffe.


Daniel ser så sjukt liten ut, haha. Speciellt när tjejerna väljer skyhöga klackar.

Emma valde en klänning från Karl Lagerfelds vårkollektion.
Till det hade hon skor från Christian Louboutin och smycken från Chanel.

Älskar skorna, jag älskar höga klackar! Allt som är under 10 cm är för lite.

Perfektion. Ja, ni vet nog redan hur jävla snygg jag tycker att hon är.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har tvingat min kära pojkvän att titta på andra delfinalen av Eurovision Song Contest idag, mycket snällt av honom att ställa upp haha! Tråkigt att Sverige inte kom till final, men det var ganska väntat från min sida iallafall. Låten är fin och söt men ganska tråkig, den kändes lite grå och undanskymd av resten av bidragen, tyvärr. Så på lördag får jag hejja på Ryssland istället!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Kikar in och önskar dig en trevlig helg!

Har ni fint väder?

2010-05-28 @ 11:37:03
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0