m i s s w e a s l y s i s t e r

Namn: Bonnie Wright
Född: 1991
Känd som: Ginny Weasly i Harry Potter
Pojkvän: Jamie Campbell Bower (från bland annat Sweeney Todd)
Aktuell med: Harry Potter Och Dödsrelikerna del ett,
samt Geography Of The Sapless Heart

Nytt photoshoot från tidningen Dirrty Glam.






Snyggt! Gillar håret. Däremot har jag egentligen aldrig tyckt att Bonnie är
något speciellt sådär, men visst är hon söt. Och vem ser inte snygg ut efter
att ha blivit fixad av ett proffsteam med makeup, ljus och styling?

Och så ska hon göra film som inte är Harry Potter.

Jag känner mig grovt orolig över detta. Kan tjejen ens agera?
Inte av vad man har sett i HP-filmerna iallafall.

Nåja, nu ska jag ut i solen. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0