d e t v a r d e t

Hej hopp! Hoppas allt är bra. Idag har jag haft skolavslutning med grill, tårar och elände. Jag hade dock svårt att gråta, jag tror inte att jag hade fattat det riktigt ännu. Däremot kommer jag ihåg att jag grät som en gris på studenten haha! Fast det är väl skillnad när man har gått tre år antar jag.

Idag har jag och David ett halvår. Det är sjukt länge. Jag är förvånad och imponerad av mig själv, och fruktansvärt glad över att jag har hittat guldkornet i sandlådan. Du är bäst.


Puss!

Förhoppningsvis blir det bio ikväll! Om vi hittar något bra.
Annars blir det bara mys, och det är ju bra det med.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha "guldkornet i sandlådan" :) har aldrig hört innan. Men bra det :*

2010-06-10 @ 14:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0