stay clean, sky!

Jag vill till stranden. Dels för att jag känner mig vitast av alla jag känner (förutom Davids fötter), och dels för att jag älskar att bada. Jag älskar att dyka under ytan, även om det inte finns något speciellt roligt att titta på. Det är en sån underbar känsla, så ja - I need some happy therapy - vatten, hav.

Och så gärna en ganska så tom strand. Aldrig att jag lägger mig på fria bad eller gröningen, jag känner inte att jag har något att skylta med ändå så det är lika bra att lägga sig där det är lugn och ro.

Vad gör du stranden? Vissa vill ligga och pressa, andra spelar volleyboll, andra badar, andra spanar in folk, och väldigt många visar upp sina slimmade och brunbrända kroppar. Jag vill bara ligga i solen, lyssna på musik och bada en massa! Allt i lugn och ro. Utan folk. Eller så lite folk som möjligt iallafall. Bara jag, sanden, solen och havet.

Btw, people, mina gratissms + pengar är slut haha. Just so you know.
Ska dock fylla på snart så jag är back in the game soon.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: pauli

måste säga att din header är gudomligt snygg:')

2010-07-05 @ 17:24:46
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Blondii

Vi badar imorgon om det är fint väder :D

2010-07-05 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0