quizzz

Jag känner att det här kommer att bli en dryg dag
så jag börjar väl med en dryg quiz.

SENASTE

Låt du hörde: Telephone - Lady Gaga & Beyoncé.
Film du såg: The Grudge.
Mat du åt: Müsli med filmjölk och vattenmelon.
Kram: Moa.
Puss: David.
Känslan: En mix av frustration, ilska, ångest och ren sorrow.
Resa: Räknas Öland? Haha. Annars London.
Glädje: Att jag fått jobb på Bogarts.
Dröm: Att jag & David körde i en bil på en skola, så kom det en unge och ville hoppa in, så jag drog in honom genom fönstret så fick han sitta mellan oss. Han var skitgullig men David tyckte in om honom.
Person du träffade: Mamma & pappa.
Personen du pratade i telefon med: David.
Personen du fick sms av: Jocke.
Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig ätit korv där. Maxi har dock korv med bröd för 5 spänn, det ni!
Gången du var utomhus: För typ tio minuter sän.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vad menas med hela familjen?
Saken du köpte: 3 cheeseburgare en bitter lördagskväll. (igår)

 

ALLMÄNT

 

Ska bli skoj: Sommar! Och att flytta och jobba. + Harry Potter premiären i november såklart.
Ska inte bli skoj att: Rensa mitt rum inför flytten.
Sparar till: Flytten och eventuellt en resa.
Pålägg som gäller: Ost! Jag älskar pålägg. Skinka, apelsinmarmelad, medwurst..
Önskar att jag var bättre på: Att få tummen ur röven och få saker gjort.
Vad saknar du: Vissa personer. Lite cash hade också varit skönt att ha just nu.
Tre band/artister: Depeche Mode, Hot Chip & Editors.
Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit frukost, jämrat mig över molnen & pratar med David.
Brukar du svära mycket: Ja ganska, speciellt när jag spelar Mario Kart.
Vad ska du göra ikväll: Åh jag vet inte! Får se.
Hur många timmar sover du per natt: När jag är ledig så blir det väl minst åtta timmar iallafall.
Vem är snyggast i världen: Emma Watson.
Vad är det för veckodag: Söndag. Ganska impad över mig själv att jag har koll på det.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: London!
Längd: 166 tror jag.
Vikt: Man frågar inte om en kvinnas vikt, haha!
Byter gärna garderob med: Oj, många! Kate Moss, Olsen systrarna, Emma Watson, Alexa Chung, Jessica Biel, Kate Bosworth, Whitney Port..
Byxa eller kjol: Kjol.
Senast utlästa bok: Flyktingen.
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt som satan med ful täckmatta, men ändå ganska hemtrevligt och mysigt.
Mig själv med tre ord (just nu): Skabbig, fundersam, skrattar lite åt mig själv för jag tycker att jag är jobbig.
Jag tränar: Ska snart börja träna igen! Börjar tröttna lite på mina extra pojkvänskilon. 
Jag ville bli när jag var liten: Artist och frisör.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv; Jag ska inte klippa av det ;D Bara topparna.. så jädrans slitet! ^^

2010-07-04 @ 15:19:57
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0