31:3 timeline

Godkväll. Jag vann på Mario Kart igen, btw.
I kick som serious ass sometimes.

Sitter och kollar igenom gamla bilder, haha.
Ganska så underhållande faktiskt.

Jag och Josefine, runt 2003-2004

Jag med crappy webcam år 2003-2004 något

Ganska illa att mina bröst ser större ut där än vad dom är nu, haha. 2005-2006
2005-2006, håret blev mörkare


Sommar 06

2006 med skabbigt syntetlöshår, haha! Och jag gillade att ha blåa ögon på bilder

Jag blev lite emo

Men ångrade mig ganska snabbt och började bleka och gick runt med fejkpiercing i läppen

Nya påhitt började ta sin form

Plötsligt blev jag jätteblond

Hade det trevligt med Mulon på Malmöfestivalen 07

Håret blev rött

Men färgen lossnade ganska rejält när jag var i Turkiet

Så jag blev rosa! Och började sminka mig som en clown

Sen blev jag blond igen och satte i löshår och tigerslingor

Tills jag tröttnade, igen. Och blev svarthårig

Löshåret blev också svart, 2007-2008 något

Sen blev jag blond. Igen

Tillslut nöjde jag mig med att bli brun igen

Så lite blonda slingor på det

Och nu! Back to boring and back to being 13! haha

Att jag ens pallar lägga upp det här, äsch. Nu ska jag nog sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jebus

Åh kolla Schatzi! Va liten hon va på den bilden! :D

2010-01-31 @ 23:40:54
URL: http://www.jebus.se
Postat av: Jocke

Du är söt min cupcake :D

2010-02-03 @ 02:01:50
Postat av: ems

roligt med förändringar.. roligare i framtiden när man kollar tillbaka på sig själv som ung. typ när man är 50år. haha:)

2010-02-14 @ 23:41:16
URL: http://emzhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0