17:1

Godmorgon! Otrevlig kall söndag med blåst och elände,
men man får väl helt enkelt försöka göra det bästa av saken.

Varför känns det som att tiden går snabbare när man skriver datumet i sin rubrik?
Det känns som att jag skrev den trettonde igår ungefär.

Här är lite bilder från festen hemma hos Jocke i fredags, alla bilder är tagna
av diverse berusade ungdomar med Jockes kamera i sitt våld:

Jennifer, Jesper och Maikol.

Jocke, Klara och Andreas är glada.

Tydligt exempel på att jag och Jocke är posingbögar. Maikol har kul istället, haha.

Aaw min underbara Peppe!

Weird bild, jag ser ut som en liten liten flicka.

Vad tittar jag på? Jag förstår inte. Herregud.

Jag och Sara ser nästan ut som en liten flicka och en liten pojke tillsammans här, haha.

Aw, the cute couple! Jocke och Klara.

Jag tog en bild på Maikol och Jocke. Kom jag på nu.

Vill också passa på att påpeka att det finns ett par väldigt olämpliga bilder från kvällen som jag inte tänker lägga upp. Det jobbet tog Jocke hand om genom att göra det på sin bilddagbok.

Nu ska jag ringa Nathalie! Laters!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha sant. hur är din söndag bejb?

2010-01-17 @ 17:17:56
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Gabbe

HAHAHAHAAH PEPPE!!! asg

2010-01-17 @ 18:01:05
URL: http://egoboi.blogg.se/
Postat av: Vännen

Så jävla snygg du är istället ;P haha

2010-01-19 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0