11:2 flipp

Hej. Jag är flippad. Jag vet inte om det är överskottsenergi eller om det är ett tydligt tecken på att jag har en störning som träder fram lite då och då. Därför försöker jag i detta inlägg att inte lägga till onödiga utropstecken och dylikt för att förtydliga min nurvarande sinnesstämning, utan jag ska istället försöka att bevisa motsatsen. 

Vet ni vad jag tänkt? Eller ja, jag har tänkt det många gånger, och för längesen. Shit, onödig info vafan.. jaja! Såhär, man sitter till exempel en grupp av personer på en buss eller på ett tåg och har en konversation som är ganska så out of control och lite crazy sådär. Man tänker inte alls på sin omgivning.

Sedan så händer det ibland att hela ens sällskap, hur många det än nu är, går av före en själv. Så sitter man kvar där som ett fån och försöker krypa så långt upp mot stolen som möjligt. Hur pinsamt är inte det? Varför sätter man sig alltid i den situationen, gång på gång utan att tänka? Det hände mig alltid när jag gick i skolan i Lund och pendlade, då hoppade oftast mina kära klasskamrater av i Ramlösa och sedan fick jag sitta där och skämmas i hela 3 minuter tills vi kom fram till Knutpunkten. 

Folk måste verkligen tro att man är störd ibland. 


Kommentarer
Postat av: BLONDI

hahaha, jag förstår PRECIS vad du menar. Hände alltid mig innan också och fortfarande ibland!

2010-01-15 @ 19:30:40
URL: http://Blondi-blond.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0