part 1

jag ska nog gå och se dödsrelikerna del 1 en gång till. dels för att,
och dels för att bestämma mig vad jag tyckte. jag vet inte helt hundra än.
vet dock inte vem jag ska gå med, tror inte david ställer upp en gång till, haha.
kanske blir det med pappa. ja, jag kanske kan bjuda med honom. då blir han glad.

idag har jag varit ute i örkelljunga och ätit middag med familjen. huset är riktigt
fínt faktiskt, jag hade gärna bott där om det inte låg ute i skogen. tråkigt. jag ska börja
jobba lite i brorsans butik nu också, eftersom att bebisen snart ploppar ut och han
har ett annat jobb med. det blir skönt att ha två jobb.

du är guldkornet i den vida öken
där guldkorn sällan går att finna

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos !

Gå in och tävla om att bli dagens blogg.

Puss <3<3

2010-12-06 @ 10:04:57
URL: http://ammis.se
Postat av: Model Outside

Nu finns Modell för en dag i Halmstad i samarbete med Nordic Safari.

Just nu pågår en tävling på www.modeloutside.se, kika in och tävla!

2010-12-06 @ 11:15:46
URL: http://modeloutside.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0