jasså minsann

är lite mysigt lack på att min mobil varit död sän igår förmiddag. och att jag glömde min laddare hos david, lite drygt. men ack så typiskt mig. nästan som ett måste. david är ju uppe i stockholm, vill ju smsa honom eller kanske ringa och väcka honom på bussen! var hemma hos josefine igår och åt wok, drack vin och tittade på idol. mumsigt! alltså, all den här jävla reklam. är det alltid så mycket reklam som det är under idol? det känns som att dom bryter typ var tionde minut, jättedrygt. speciellt precis innan man skulle få veta vem som vann. ut i köket och in under fläkten! så nervös jag var haha! kan tänka mig att familjen där uppe var ännu värre. det hade inte förvånat mig om david hade gått ut och tagit en cigg meddans vinnaren korades, hahaha. nejmen.

okej, så nu vann han. jay. igår hade jag seriöst ingen aning om vem som skulle vinna, jag föreställde mig att det skulle bli en fet skräll där minnah vinner och ingen fattar varför. men så blev det inte. och när dom väl började spela låten med hans röst så tänkte man ju ändå men ja, det var väl självklart? jag hoppas nu bara innerligt att han inte blir som alla andra ettor, som spelat sönder öronen på en i rixfm ett par månader och sedan är dom borta. han är för bra för det.

jobbar i brossans butik idag. mamma ringde nyss och sa att dom var på sjukhuset och att bebisen kanske kommer idag!!! helt sjukt. jag vill också ha en liten, men det vill inte david. eller. jag vill det inte egentligen, inte nu iallafall. nej herregud haha.

nu ska jag sluta dryga runder här. laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0