windy friday

Jag vill ut ikväll men det blåser. Riktigt ordentligt.

1. Jag kommer att få håret i läppglansen (mycket stort problem vet ni)
2. Jag kommer att frysa och bli röd om näsan.
3. Först kommer jag att dansa för att sedan gå ut när jag blivit för varm, och då kommer jag istället börja skaka för att det är för kallt. Det är lite painful att växla mellan två väldigt olika temperaturer.
4. Jag kan inte sitta ute och mysa på Hampan.
5. Kommer det ens att vara folk ute ikväll i det här vädret? Haha.

Fast jag vill samtidigt inte sitta hemma, för då blir jag rastlös och deppig. Jag får ta och fundera på det så fort jag vaknat till ordentligt (yeah, jag somnade så fort jag kom hem vid halv tre och har sovit tills typ.. nu).

Damn girl! Mhmm.

Laters!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vinden kan vara en bitch ibland ;/

2009-09-06 @ 18:25:25
URL: http://alexandraella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0