vad väger över?

Jag ska till skolan imorgon.
Jag vet inte om det är framförallt bra
eller framförallt dåligt. Hmm..

Positivt:

Jag går en teaterlinje. Jag gillar teater.
Jag har lektion med min heta lärare imorgon. Då kan jag kolla in hennes ass meddans hon skriver på tavlan.
Folket i min klass är allmänt awesome och får mig alltid på bra humör.
Tja.. det är skönt att ha något att göra. 

Negativt:  

Jag måste gå upp tidigt.
Jag måste duscha och se anständig ut.
Jag är trött på att äta min lunch vid träden. Dessutom börjar äpplena ruttna och dö nu.
Att ligga i sängen hela dagen och titta på film och äta skräp låter faktiskt väldigt lockande.

Slutsats: It's a tie. Jag kommer inte undan trots allt.

Inom kort kommer det att bli lite bildbombadering här på bloggen,
så fort jag fått över alla filer till den delade mappen!

(vet ni vad? Jag är redan trött på min nya bloggdesign,
så bli inte förvånade om det kommer en ny igen!)


Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0