teatersporten avklarad!

Kom nyligen hem från skolan och kvällens teatersport. Det var väldigt roligt men också väldigt svårt, jag har aldrig improviserat för en riktig publik innan så det var lite nervöst. Nästa gång ska det gå bättre!

Jag satt och funderade på vissa produkter som jag verkligen
saknar som inte finns på marknaden längre. Kommer ni ihåg?


Kalvin Jordgubbsmjölk, som jag inte ens kunde hitta en bild på.


Yoggi Kärlek med jordgubb, choklad och chili - den godaste drickyoghurten någonsin. Hur kunde dom ta bort den?


Magnum Double till vänster var min absoluta favoritglass.

Jag ska nog försöka styra banan till sängen snart. Det hade varit en upplevelse att inte se ut som en loffe i skolan för åtminstonde en dag. Sömnen är min bästa vän och värsta fiende.

Godnatt och hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0