sängplanen sket sig

Varför gå och lägga sig när man kan sitta uppe och ha tråkigt?



F A S H I O N   Q U I Z

Beskriv din stil med 3 ord
Varierande, gullig, igenomtänkt.  

Vad innebär mode för dig?
Inspiration och idéer. Jag hänger kanske på det jag gillar men inte mer.

Vilka är dina favoritaffärer/butiker?
Gina Tricot är väl ganska given, H&M likaså. Mint & Vintage, Topshop, Oasis, Monki.

Shoppar du second hand?
Nej, men jag skulle kunna tänka mig att göra det.

Vilken är din favoritdesigner?
Det måste vara Chanel. Sen tycker jag om Philip Lim, Balmain, Christopher Kane, Chloé och Marc Jacobs också.

Vad är din favorit i höst?
Rosetter, pärlor, strumpbyxor i mysiga färger, kjolar, en fin mössa, min höstkappa och skyhöga klackar.


Tro det eller ej men dom är väldigt sköna och lätta att gå i, haha.

Hur mycket shoppar du för i månaden?
Jag shoppar knappt alls faktiskt, det går i perioder.

Dyraste plagget respektive billigaste?
Billigaste måste väl vara för 30:- och dyraste har jag faktiskt ingen aning om.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Jag kommer förmodligen att shoppa mer.

Brukar du tröstshoppa?
Det händer väldigt sällan.

Högklackat eller lågklackat?
Lågklackat är skönt ibland men jag föredrar höga klackar.

Vilken är din drömväska?
Jag bryr mig inte så mycket om det där.

Vilket blir ditt nästa köp?
Ett par svarta jeans och en primer står först på listan för tillfället.

Vilka är dina stilikoner?
Jag älskar Blair Waldorf's stil i Gossip Girl, annars har jag ingen stilikon sådär.

Favoritplagg just nu?
Min höstkappa.

Favoritaccessoarer?
Jag har en ring och ett halsband som jag brukar använda väldigt ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0