n e w d e s i g n!

Phew, äntligen klar med skiten. Det är pilligt och svårt
att hitta rätt ibland, men ganska kul samtidigt att få följa hela
processen till en färdig design. Den här är lite muffin-oldschool,
men jag gillar det, det är ganska cute. Skulle dock gärna ta bort
den där "sök i bloggen" grejen och småputsa lite här och var.
Känner att jag kommer att tröttna på bakgrunden väldigt snabbt
men det får vi ju ta då, haha. 


Du gillar det, kom igen. Pink and shit, you know it!

Det är mysigt väder idag, soligt och optimistiskt.
Jag vill bara sätta mig ute på en bänk med ett paket death-sticks,
chips och en burk créme fraiche och endast äta och röka och
påminnas om hur sjukt lätt det är att tillfredsställa
sig själv ibland. (ja, det är nu du ska misstolka
föregående mening grovt)


Vi blev indelade i våra turnégruppe idag! Jag hamnade med
trevligt folk och vi ska spela Sugen På Kärlek, en pjäs
om HIV/AIDS, relationer, sex osv. Ska bli spännande att
få se manuset sen när det är tid för det. Peppen är på topppp!

On and on

Kommentarer
Postat av: Alexandra

WHOA! Du är nog finast i världen. :D

Man blir ju avundsjuk,

2009-09-14 @ 20:29:43
URL: http://alexandraella.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fan vad fint Muffin :D Puss!

2009-09-15 @ 10:39:23
URL: http://blondii-blond.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0