godmorgon!

Jag är smått bakis idag faktiskt. Kul då att man ska åka till Ängeholm och spela gatuteater som man redan har gjort för många gånger. Menmen! Det var faktiskt grymt roligt igår, jag skulle inte ha underskattat Dickens antar jag. Jag slog även sönder min första flaska på ett inneställe, trots att det inte bara var jag som gjorde att flaskan föll till marken. Det ni! Haha.

Bästa skräckfilmerna


Blair Witch Project - mest för trovärdigheten och slutet.


The Ring - min absoluta favorit. 


Sjätte Sinnet - inte så läskig men väldigt bra story och film allt som allt. 


Rose Red - en av Stephen Kings bästa. 


Silent Hill - sirenerna och Johnny Cash spelandes nere i förrådet, it's awesome.

Nu måste jag nog skynda på lite!

Like posion, with no direction
No purpose, no control

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0