damn!

Någon har stalkat min blogg ganska så ordentligt idag
för jag har sjuukt många sidvisningar, haha. For the record. 

Min mamma och jag hade just världens
mest patetiska och lönlösa gräl:
 

(Mamma kommer in i mitt rum)
Mamma: Du, jag säger det en gång till - ge tillbaka min sladd till kameran och min svarta tröja! 
Muffin: Det kan bli svårt eftersom att jag inte har dom. 
Mamma: Jooo! Sluta nu! 
Muffin: Men jag har ju inte dom! 
(Mamma börjar skälla på mig på ryska meddans hon rotar runder i mitt rum) 
Muffin: Kan du gå ut härifrån? Jag har inte dina jävla äckliga grejer och jag försöker städa! 
(fortsätter att skälla på mig på ryska meddans hon ställer sig utanför dörren. Här förekommer även diverse hotningar av olika slag från båda parter. Jag smäller igen dörren hårt.) 

- Mamma slänger upp dörren igen
- Muffin smäller igen den
- Mamma slänger upp dörren igen
- Muffin smäller igen den 

Osv..

Meddans den här tennismatchen pågår så fortsätter vi självklart
med att svära och skrika åt varandra på alla möjliga språk, vare
sig dörren är stängd eller öppen just för tillfället. 

How awesome and amusingly pathetic is that?  
Nu när stormen har lugnat sig lite så kan jag återgå till min städning.

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0