cold white sunrise

Snart kommer jag att springa med halva bagaget i armarna, oknytna skor och ofixat hår mot busshållsplatsen. Men jag kommer att hinna! Nyligen stod jag utanför dörren när jag ser bussen rulla vidare, men jag sprang till nästa busshållsplats! Sofia i min klass som också tar den bussen bara gapade när hon såg mig gå på bussen, hon tyckte det var lite skillat. I'm a fast runner yeah! Haha.

Igår började jag mecka lite med min bloggdesign       
Känner att det börjar bli dags för något nytt! I think it will be sweet. 

Idag ska vi ta ett septemberbad efter skolan, brrrr! Då kommer jag förmodligen behöva stå och svättas lite nere vid pingisborden först så att det inte blir en allt för traumatisk upplevelse. 

Jag satsar på Resident Evil tröjan idag.
Hoppas David också har sin. 
Kom igen, we can do it!

Laters!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0