pink kitsch


ToppAlice + Olivia SkorCharlotte Olympia Väskamonikapolitan.com Shortswetseal.com SolglasögonJuicy Couture Ringfantasyjewelrybox.com Halsbandmodcloth.com ArmbandTarina Tarantino

Godmorgon! Fast det är ju egentligen lite för sent för att säga det. Men det känns ändå som att jag vill säga det, eftersom att det är det första inlägget jag skriver här idag. Well, ska iväg till stan snart. Väntar på att Sara ska komma förbi och lämna min plånbok och mössa som jag glömde där igår. Ska köpa ett rabattkort för mina resebidragspengar, fast där finns ju inte så mycket kvar av dom..


Till ikväll blir det här min inspiration.. iallafall håret och sminket,
kläderna orkar jag faktiskt inte lägga något krut på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0