early hours

Godmorgon. Jag sitter här och skriver och fönar mitt hår samtidigt och inser sakta men säkert att jag kanske visst det kan göra två saker samtidigt. Jag är alltså en riktig kvinna! Vilket känns bra att veta och sådär. Väntar på att min kära vän Peyman ska ringa och sedan hämta upp mig för att köra till skolan. Det är tur att man har vänliga klasskamrater med bil som bor nära en när man har ont om pengar, haha.

Ikväll blir det förmodligen filmkväll och imorgon är det fest!
Ska dessutom repa hela helgen inför Sugen På Kärlek.
Jag bara älskar när vi repar under helger.
Man hinner liksom slappna av.

Laters!



Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du är en riktig kvinna :D

2009-10-16 @ 11:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0