trött och pepp samtidigt!

Hello people! Kom precis hem, Emanuel skjutsade hem mig i vår kära turnébil, väldigt snällt! Idag hade vi föreställning i en församling i Viken utanför Helsingborg och det gick riktigt bra faktiskt! Mysigt ställe, trevlig arrangör och en bra och nyfiken publik. Dessutom så lyckades vi rigga ner på sisådär 45 minuter, nästa gång slår vi nytt rekord! Det är skönt nu, man börjar få in en rutin lite smått sådär. Vi har ju trots allt bara gjort tre föreställningar ute på turné än så länge så vänta bara tills vi verkligen är igång, haha!

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om wii's kontroll, jag gillade den inte alls i början men när jag och David spelade Zelda Twilight Princess igår så höll vi i vars en, och det var faktiskt ganska nice. Team work! Ungefär.

Det ska ju släppas ett nytt Zeldaspel till Wii nu också, ja, jag vill vara nördig just nu. En uppföljare till Twilight Princess, så det är ju ungefär det bästa som kan hända enligt mig. Det finns knappt någon information om det än men jag lyckades hitta ett första piece of artwork från spelet:



Den här bilden skapar ju en hel del funderingar, jag vet inte riktigt vad jag tycker. Den ser lite tom ut, och vem är figuren framför Link? Sidekick, viktig huvudkaraktär? Och så undrar jag lite varför Link inte har något svärd.. aja! Spännande spännande.

Nu ska jag ta en dusch och sedan försöka komma i säng i tid. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0