Valborg.

Igår på morgonen var jag hos doktorn vilket gjorde att jag "tyvärr" missade nationella prov i svenska, den muntliga delen. Jag har dock förberett mig och har det mesta klart tills på fredag, då jag ska göra det istället.

Det var verkligen en fin dag igår i Lund. Perfekt väder, glada ungdomar och folk överallt, stämningen var verkligen på topp hela dagen. Så fort jag slutat skolan och tittat på Minnies och Fridas redovisning begav jag mig till stationen för att hämta Louise. Efter det hittade vi som tur var Erik som bodde i huset där vi skulle på förfest, så vi tog bussen dit tillsammans med honom. Väl framme väntade en stor härlig gräsplätt och ett strålande väder, och tillslut var vi nära 50 personer på plats!

Lite random bilder:













   



(Jag och Sanna blev lite off-road)




Efter den mysiga förfesten åkte vi in till stan igen för att gå till stadsparken. Det var mörkt och allt och peppen sjönk rejält, jag ser inte det roliga att sitta ute när det är kolsvart och man inte kan se någonting, haha. Några random snubbar som jag inte vet om dom tillhörde oss eller inte började elda upp en stol, vilket poliserna inte vart allt förtjusta i.

Allt som allt var det än helt okej kväll, med lite fails here and there.
Tip to everyone: do not attach your mood to one person.

On and on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0