Tågdrama.

Jag satt med slutna ögon och lyssande på musik på tåget påväg hem till Helsingborg. Plötsligt känner jag en sval vind och en sekund senare så smäller det till ordentligt. Jag öppnar ögonen och ser glasbitar fara och flyga och folk som duckar och håller för huvudet. Det var ett gäng killar som hade stått och kastat sten mot glasrutorna och träffat fönstret bredvid det jag satt vid. Ingen blev skadad, men vi i vagnen blev väldigt chockade, herregud haha. När jag väl var framme på centralen i Heslingborg så står där en samling av säkert hundra pers som skriker "HATA HELSINGBORG!" och smäller smällare (Malmö FF - HIF idag). Jävla fotbollshuliganer. Så är det. Vet ni vad jag gjorde sen? Jag tog en cigg. 

Fick jobba lite i min brors nyöppnade affär idag, satt i kassan i två timmar ungefär eftersom att de skulle åka iväg till Malmö för att handla varor. Jag lyckades sälja stuff för 460:- iallafall, inte så illa. 

Lite bilder:





Jag hoppas verkligen att det går bra med affären! 
On and on, outworn.
 


Kommentarer
Postat av: Sara

av det man ser, ser det ju riktigt mysigt ut ju =)

2009-05-04 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0