superbatterierna.

När jag var liten så ägde jag en sånhär:



Furbee kallades dom, om ni kommer ihåg? However. Efter ett tag åkte såklart min kära Furbee ner i källaren och har legat där sän dess. För ett litet tag sedan gick jag ner i källaren för att tvätta när jag hör ett märkligt ljud, typ som att det är en mekanisk bebis sjunger. Och ja, jag blev faktiskt livrädd, haha! Jag tänkte att tvätten är inte värd det här så jag sprang upp för trappan igen, fort som en raket.

Några dagar senare visade det sig att min pappa också hade hört ljuden och även han blivit lite skraj, så han kollade upp vart ljudet kom ifrån - min gamla Furbee såklart. Och ja, det tar på min heder att erkänna att jag blev livrädd av en Furbee, haha. Men så är det! Min Furbee måste vara magisk, hur fan kan batterier hålla i sisådär 9 år? Lustigt, and he will continue to sing, forever and ever.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hahaha xD fan va stört

2009-05-29 @ 16:59:21
Postat av: Jebus

Hahaha!

Jag hade en såndär också. Den va beige och jättesöt!

Man kunde ju lära dom att säga vissa ord, och min bror lärde den säga subba. Men det lät mer Zobhah.. fail. ;)



Men dom sa ju det efter furbee-hysterin att dom och kackerlackorna är det enda som överlever en atombomb hahaha!

2009-05-29 @ 18:04:50
URL: http://jebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0