Snuvig morgon.

Satt framför datorn och pratade med Josefine på telefon igår när hon frågar om jag vill hänga med hem till Tobbe i Bjuv. "Var är du då?" frågar jag. "Jag sitter på busshållsplatsen, bussen går om fem minuter, spring ut snabbt!" Kan ni tänka er att jag faktiskt lyckades fixa mig på fem minuter? Jag tror inte ens att det var fem, snarare tre, haha. Väl iväg träffade vi också Jenny och sen åkte vi hem till Tobbe och grillade tillsammans med hans familj + lite annat folk. Helt okej, förutom att jag frös så mycket och var snuvig och kunde inte skratta utan att få ont i halsen. Dom tyckte säkert att jag var en jättetråkig människa, haha! När jag kommit in till Helsingborg igen fyllde jag på mitt kontaktkort, så nu har jag pengar igen! Känns så jävla nice.

Idag ska jag förmodligen bara plugga och förbereda lite inför skolan imorgon, jag ska verkligen försöka att bara hålla mig hemma. Halstabletter och lite omtanke hade inte varit fel, haha!


Random bild jag tog i trädgården


On and on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0