rastlös onsdagskväll.

Varför kan jag inte nöja mig med att sitta hemma och ta det lugnt nuförtiden? Jag är alldeles rastlös och vet inte riktigt vad jag ska hitta på för något, haha. Här är iallafall lite bilder från igår, som jag nästan lovade.


Efter skolan knallade jag hem till Minnie och blev bjuden på glass på balkongen. Mums! Cigg och iskall cider på det, och alla bekymmer är som bortblåsta.



Jag och Minnie i stadsparken med mössorna på!



Nej, jag var inte alkoholpåverkad, jag vet inte vad som gick fel. Här har vi en del av gänget iallafall, något suddiga men glada.



Vi lekte charader och här försöker Pull demonstrera något.



Sötaste Lilja.



Det började åska och regna men vi satt säkra under tak och höll humöret uppe!


Det kryper i benen på mig! Jag måste göra någonting. Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0