pathy 2

pathy friday saturday FTW. här är lite bilder också:


Det här var precis när jag kommit fram.



Senare kom mina älskade partynissar, Josefine och Jenny.



Jocke och Jenny. (varför börjar alla på J plötsligt?)



Plastpåsarna jublar och världen snurrar!



Jenny och Josefine snodde med sig min kamera!
Som tur var bestämde jag mig för att hoppa på samma
buss, så dom blev busted.



Pole-dancing!



"Caress her boobs!"



Jag blev så illa indragen i detta.



Jävla cancerflickor, vill ni döda mig?



Snygging. (mina skor menar jag ju såklart)



Vad är papperskorgar annars till för?
För övrigt må detta vara mitt sista blogginlägg ever,
om ni fattar vad jag menar.


Väldigt trevlig kväll! Galen men trevlig, men allting känns lite galet nu för tiden? Det blir lätt så när man hänger med fröknarna J & J antar jag, och det är inget mig emot! Helgens snitt är alltså två liter vin, och båda litrarna satt mycket fint kan jag meddela. Vad var det nu jag hade för arbete till imorgon? Kanske bäst att se efter, hej så länge.  


Kommentarer
Postat av: BLONDII

Min första tanke när jag vaknade imorse var på stackars busschauffören som fick städa papperskorgen. herregud, men kul var det iaf igårkväll:)

2009-05-11 @ 00:12:22
URL: http://blondii-blond.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0