ja, jag skulle faktiskt kunna..

1. Äta pizza varje dag.

2. Ta bussen 100 meter med mitt gratiskort.

3. Spendera hela mitt studiebidrag på väldoftande krämer från Body Shop.

4. Råfuska på allting en månad innan studenten.

5. Slänga allting som är i vägen i mitt rum bara för att jag är för lat för att sortera.

6. Tappa en bit gurka på golvet och sedan låta den ligga, eventuellt lägga den i hundens skål.

7. Gå upp och ta en cigg dagen efter jag varit packad som ett svin.

Man är inte lat, man är bekväm - ellerhur?

Jag har missat en lektion nu på morgonen, vilket innebär att jag bara har en lektion kvar i eftermiddag. Vem vill sätta en hundring på att jag skiter i den och ligger hemma och kollar på gamla Top Model avsnitt istället? Tänkte det.
 
Lägger upp lite bilder från gårdagens studentmösspåtagning sen.
Om jag orkar, det vill säga.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Maria [ Fotoblogg ]

sv: tack tack ;)



Din header är underbart snygg!

2009-05-27 @ 10:36:57
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0