friday!

Det är ganska störigt, idag har jag en lektion från halv två till halv tre: känns väldigt onödigt att åka fram och tillbaka från Lund för det. Däremot är lektionen ganska viktig, och dessutom så har jag fått sova länge, så det ska nog inte blir några större problem.

Min far har lite svårt att argumentera. Han hittade nämligen en vodkaflaska i mitt rum och skapade värsta cirkusen på nedre våningen. Han sa både det ena och det andra, till exempel att jag är en alkis och att jag inte beter mig som en 18 åring. Jag frågade då vad han menade med det och försökte föra en diskussion, men han bara upprepade det han hade sagt tidigare och vägrade inse att han inte hade något att komma med. Suck.

Så jag får se hur det blir ikväll, för jag vill ju nämligen, jo vadå? Festa. Jag känner dock inte för att rulla tillbaka tiden två år, då jag alltid fick ljuga när jag ville ut och ränna natten lång. Inte okej. Helst av allt skulle jag bara vilja flytta, ta mammas lägenhet som vi hade bestämt från början. I will definitely consider it. Jag har större frihet än vad jag hade innan men inte tillräckligt, och jag är trött på orättvisa (icke-existerande) argument och straff. Yepp.

Nu ska jag äta lite frukost så snart jag blir hungrig, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0