dedicated to..


Bild från en liten gathering förra året.


Jag hatar hatar hatar hatar när man inte kan umgås så mycket med en person som man hade velat. Min vän Alice pluggar nämligen IB, en linje som praktiskt taget tar upp all hennes tid. För tillfället skriver hon sina final exams som tar slut den 13 maj, då får hon äntligen får komma tillbaka till sitt vanliga liv. Jag saknar dig, jag vill träffa dig oftare, och jag hoppas verkligen att det går bra med dina exams. Efter den 13 maj tycker jag att vi sätter oss och myser som på bilden ovan, men cigg, vin, en strålande sol och ett trevligt sällskap. <3

Jag är hungrig, hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

8 dagar kvar älskling, ses då, kom med och bränn mina skolböcker ;) pusspuss

2009-05-05 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0