and the clouds came back for summer.

She picked up her axe, blood in her eyes
caught in the whirl of pain and destruction
none of the swans came blocking her way
they were all black beneath, sins in the water
and the hurricane that gathered multitude in one

När det är så varmt att man knappt kan vistas i sitt eget rum är det ganska jobbigt. Det är också jobbigt när det är varmt, men molnigt; vem vill vara ute i moln? Inte jag. Jag vill locka fram solen, men då måste jag först bekämpa molnen. Hur kom vi in på moln igen? Jag kanske bara borde hyra en film eller tre och försvinna bort i ett par timmar, dagen till ära. Molnen till ära. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

kolla på saltkråkan - bäst sommardagar då man inte vill gå ut!

2009-06-25 @ 22:33:42
URL: http://brevtillmarion.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Det är också jobbigt när det är snorkallt! :(



Och tack:) Din design är ju kalasfin!

2009-06-26 @ 00:30:05
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0