Stim

Det är så sorgligt med människor som gör allt för att få bekräftelse.

Idag började jag skolan, vilket förmodligen är det värsta jag gjort på länge.
I natt sov jag inte en minut (utan krydd) utan låg bara och tittade på min veckarklocka
och väntade på att timmarna skulle rulla - givetvis har jag gått på energidrink hela dagen.

Så nu sitter jag här i min ensamhet och beklagar mig över att jag inte har ett uns
motivation för att gå i skolan, allt är bara tråkigt och jobbigt. =(
Jag antar att det bara är en period, men dåliga perioder suger,
så jag tänker inte sluta klaga. XD


right

Kommentarer
Postat av: Louise

Att klaga is the shit xD

2009-01-15 @ 10:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0