WIHU!

Hejhej hemskt mycket hej! Alltså jag är seriöst på för bra humör idag, WIHU! Allting är dans och röda rosor, och när jag tänker på saker som normalt sätt brukar oroa mig så verkar dom som bagateller, inte ens det. Ingenting kan förstöra mitt löjligt braiga humör idag!

(Jag har till och med köpt lite godis som jag ska ta med mig till Sara sen och bjuda henne på, hoppas att hon blir glad. Bara jag inte äter upp allting nu innan jag kommit fram..)


Vill också passa på, när jag är på så pass bra humör, att hylla min nya kärlek lite: Blue Keld! Har ni smakat dom här underbara dryckerna? Om inte så tycker jag att ni ska göra det. Smaken är väldigt speciell, och det är just därför man blir så beroende. Min kära pojkvän har också börjat etablera detta då han köpte en till mig i fredags, puss på David :*

När jag ändå är i farten vill jag också passa på att säga att David är bäst, btw.  

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0