Twilight.

Godkväll! Jag har precis ätit lite middag och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske träna lite på min monolog som jag ska framföra imorgon? Jag vill dock inte, jag vill verkligen verkligen inte! Men det är väl lika bra att ta sig i kragen och göra sådant som är jobbigt?

Kvällens playlist:

(som inte fungerar för tillfället?)

För övrigt har jag precis börjat läsa Twilight, första boken. Jepp, jag hamnade där jag också. Vet egentligen inte varför jag gör det, har hört att böckerna ska vara bra så jag får väl se helt enkelt.


Vad tycker ni om Twilight?

Ikväll tänkte jag kanske ta ett bad med lite tända ljus och choklad.
Ja, jag vill på något konstigt höger försöka lära mig att uppskatta ett bad.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Böckerna är fantastiskt bra! :)

2009-12-13 @ 22:13:12
URL: http://littlevoiice.blogg.se/
Postat av: millan.

Böckerna är UNDERBARA om man tycker om att läsa om kärlek. :)

2009-12-13 @ 22:26:26
URL: http://fransina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0