Onsdag.

Godmorgon, hemskt mycket godmorgon faktiskt. Jag vaknade precis, det känns lyxigt att vakna klockan nio på en onsdag. Börjar inte förräns tjugo i ett idag, så det är finemang.

Igår så spelade vi en föreställning i Höör, oj så bra det gick! Och efteråt när vi skulle börja rigga ner så drog en konsert med gubbrock igång i samma sal, på motsatt sida. Det var nog en större utmaning än själva föreställningen i sig att försöka rigga ner i mörker, haha! Men det gick bra så bra. Jag, Emanuel och några andra passade på att bli lite skogstokiga och dansa loss till gubbrocken, vilket faktiskt fick upp en hel del människor också.

Som ni kanske vet så var det den internationella HIV & Aids dagen igår, och vår kabaré handlar ju just dels om det. Så när föreställningen och konserten var slut fick konfirmanderna gå ut på gården och tända rislampor som dom sedan släppte upp i himlen, det var väldigt vackert.



Efter föreställningen åkte vi till Donkan och beställde in massvis
med cheesebugare och milkshakes, ett perfekt avslut på kvällen.

Nu ska jag göra mig lite frukost i lugn och ro, en fin och frostig dag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0