Lördag.

Som jag inte har orkat skriva på senaste, haha.
Och då tänker jag att det är lika bra att man inte gör det tills man faktiskt känner för att göra det.

Jag måste verkligen fixa legitimation. Jag och ett par godingar från skolan var en runda på Dickens igår, men när jag skulle köpa något i baren (smart) så godkände inte bartändern min tillfälliga legitimation (id från gymnasiekortet) så jag fick lämnat stället, lite drygt. Det var iallafall väldigt trevligt sålänge det varade! Vi mötte en snubbe som satte sig vid vårt bord som visade upp ett kvitto på 25 000 :- som han precis fått i skadestånd. Kvällen följde med att han bjöd oss på drinkar, som vi entusiastiskt sippade på under en runda av "jag har aldrig", haha.

Ska folk verkligen sitta uppe hela natten idag? Lussevaka, jag förstår det inte riktigt. Jag tycker om att sova, jag tycker inte om att sitta vaken och plågas bara för att man ska göra det. Jag ska iallafall vara med David så det kommer att bli bra ändå.

Gjorde lite små enkla saker i PSP som en start på dagen:

   







Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hur gör du för att få kanterna sådär runda? :)

2009-12-12 @ 13:58:28
URL: http://littlevoiice.blogg.se/
Postat av: Gabbe

synd att du va tvungen att lämna dickens, fast d va faktiskt askul så länge du va där! (efter osså hehe) ;)

ska du med på lussevakan?

Kramz

2009-12-12 @ 15:21:57
URL: http://egoboi.blogg.se/
Postat av: Gabbe

jo ja ska va i lägenheten m dom :)

kan inte messa för min mobil har gått sönder.. :(

men vi ses kanske ikväll då! ^^

2009-12-12 @ 19:38:12
URL: http://egoboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0