hairspray, my favourite dish

En av mammas kompisar från Ryssland har kommit hit för att hälsa på ett tag idag. Jag fick en liten söt ram med katter på samt ett kit med hårspray och hårmousse.

Jag tackade och log och kilade sen upp till mitt rum med lite käk. Jag var såklart tvungen att prova hårsprayet, ni vet, bara spraya lite sådär för att kolla läget.

Jag borde ha vetat bättre, ryskt hårspray är inte att leka med - det luktar ända ner till havet och möjligen över till Danmark också om man har riktigt otur. Det hela slutade med ett milt andningsproblem och en tallrik spagetti och köttfärsås med en touch av ryskt hårspray. Nice. 



Nu ska jag se film: Dumpad och En förlorad värld.
On and on outworn.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0