Tisdag.

Nu har jag precis vaknat och klockan är på tok för mycket. Min tanke var att komma upp lite tidigare idag, runt 9-10, och sedan äta frukost och sticka till gymmet. Halva planen går i kras, men vad gör det? Så länge jag får tummen ur röven och tar mig ner dit så är det godkänt. Måste nog säga till Kalle att vi behöver åka och handla idag, har en hel rad med nyttiga saker som behöver införskaffas, haha.

Någonting riktigt illa har hänt: mitt Paint Shop Pro funkar inte. =( Jag förstår inte vad det är för fel, det går inte ens att öppna programmet. Jag har provat att reparera och ominstallera, but it still won't listen to me. Mitt älskade program.. jag har laddat ner en trial version av Photoshop CS4, men alltså.. jag kan inte Photoshop och orkar inte lära mig det heller. Fan.

Nu ska jag ner och laga frukost och sedan bege
mig till gymmet illa kvickt! Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0