May you burn in hell.

Idag när jag stod inne på Gina Tricot och skulle betala så upptäckte jag att min plånbok var tom. Det var VIP-kväll, vilket innebär att det är 20% rea på allt i hela butiken. Kvällen innan hade jag städat i huset som en tok för att få cash av min pappa eftersom att jag var pank. 500 kr fick jag, plus att jag fick 240 kr från skolan som ersättning för tågbiljetter under helgerna med Bye Bye Birdie. Jag blev rasande, darrade på rösten och bad om ursäkt innan jag lämnade affären. Väl ute satte jag mig i ett avskymt hörn, tog en cigg och rota i väskan. Nej, borta. Faktum är att jag är 100% säker på att jag blivit bestulen i skolan, och jag tros mig till och med veta vem det är. Jag lämnar ifrån mig väskan i uppehållsrummet under en lektion, och vad händer? Jag blir av med 700 spänn. Vår skola är väldigt liten och intim och alla är buddies med alla (förutom en som jag misstänker), så jag förstår verkligen inte. Nej.. vågar hon sig till skolan imorgon kan jag lova att hon ska få sig en rejäl match.

Kalle hämtade mig nere i stan och jag berättade direkt vad som hade hänt. Jag hade så grymt mycket skuldkänslor eftersom att det var hans 500 kr, jag betalar alltid allting annat för mig själv. Mellan gråtattackerna bad jag om ursäkt och sade sedan att han skulle få tillbaka sina pengar så fort jag fått studiebidraget, jag var så rädd att han skulle bli arg, men det blev han inte. Han tyckte mer synd om mig och blev arg över vad som sker på skolan och sedan följde han mig tillbaka in på Gina och köpte kläderna jag ville ha ändå. Jag blev helt chockad, han var nog lite av världens bästa pappa idag.

On and on.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var det bästa jag har hört på hela veckan :) <3 Även om det suger att du blir bestulen, ursäkta ordvalet, hela jävla tiden?! Har inte människor bättre för sig idag?

2009-04-23 @ 23:05:24
Postat av: Muffin

Va, det bästa du har hört på hela veckan är att jag blev bestulen? Jag fattar inte. XD

2009-04-23 @ 23:17:21
URL: http://crapmuffin.blogg.se/
Postat av: Jebus

Öh.. Vilket jävla offer!

Hoppas hon får sitt ass kickat llama-wize idag.



Och creds till Kalle. Han är the man ibland.

2009-04-24 @ 12:11:05
URL: http://jebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0