Lördag.

I torsdags var jag hemma hos Alice på middag för att fira hennes 19årsdag, mycket trevligt! Det blev grillning, kortspel, bubbelblåsning och mycket prat (och sång) haha. Alla blev som små barn igen när bubbelkitet kom fram och sedan klädde hela altanen efter en dryg halvtimme.


Bubble in progress.


Igår stannade jag ett tag hos Alice under dagen och spelade Monopol utomhus i det fina vädret. Jag och Alice förlorade mot Sarah efter ett tag, men det gjorde oss faktiskt inget då vi triumferade vår förlust i solstolen istället, haha! 

När jag väl kommit hem var det först in i duschen och sen iväg till Erica för att förfesta lite. Jag snodde faktiskt en halvfull flaska rött från Kalle som blivit över efter allt påskfirande, vilket var precis lagom. Väl nere på The Tivoli träffade jag Sarah och Sara och inte långt efter dök även Jenny, Josefine och Tobbe upp. Måste säga att det var en grymt trevlig kväll! Samt att jag måste erkänna att jag hade väldigt kul, trots att jag inte hade druckit så mycket. Note to self: I'm in progress!

Oh, mitt hjälpfulla jag! När jag stod och väntade på nattbussen så ser jag en kille som sitter med huvudet i händerna på bänken. Han ser inte ut att må så bra, och rätt vad det är så spyr han. Jag sprang givetvis in på Grillpunkten och hämtade ett par servetter och frågade honom också om han ville ha en mugg vatten. Alla andra som gick förbi skrattade mest och äcklade sig över spyan. Efter ett tag visade sig även att det här faktiskt var någon som jag kände.. haha! Jag satte honom på bussen och önskade honom sedan lycka till. Jag var ju själv med om ett jävla elände för två veckor sen, så jag vet ju hur det är, så det är klart att man hjälper till. =)


Jenny och jag på The Tivoli.


Imorse blev jag väckt klockan nio på morgonen av att Kalle kommer inklampandes i mitt rum och skriker om att jag ska tvätta. WTF? Jag kom hem klockan fyra igår och sedan ska jag tvätta klockan nio på morgonen? Herregud haha! Han kunde åtminstonde ha förvarnat mig dagen innan. Så nu sitter jag här och tar det lugnt bara, ska nog hyra en film ikväll. Imorgon ska jag åka ut till David (min bror) och lira TV-spel och glo film hela kvällen, sjukt nice.

On and on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0